dimarts, 16 de febrer del 2010

Ferramentes...

Si cal treballar, que siga amb bones ferramentes!...i el meu ordinador m´estava demantant a crits la jubilació!
Cada dia tenia una escusa per agafar-se la baixa, i des que va sentir allò de l´ampliació als 67 que estava d´un impossiiible!jaj
Així que, no li he donat la jubilació, pero si un horari de funcionari mentres jo treballe amb aquesta nova màquina:
Es un SAMSUNG acabaet d´eixir del forn (fabricació de Gener 2010), que si bé em cridà l´atenció per la seua carrosseria deportiva, el que portava davall del capó encara em va enlluernar més!

Des d´air que vaig donant-li canya als seus 4 de RAM "DDR3" (les noves plaques de memoria), al seus 2,26GHz del "Core i5" (el flamant procesador de la nova gama intel), al nou Windows7 (que li llava la cara i li lleva dos pams de ronya a la carabassa del Vista) i als 1024mb dedicats de la T.Gàrfica NVIDIA amb pantalla 15,6"LED ...VALE!! VALE!! que ja m´estic flipant, però esque estic com un xiquet en joguet nou! Jejeje@!

De moment va de cine, el dia que comence a penjar-se ja el posarem a parir!

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...